ابتدا در مورد خود کارواش خانگی توضیحاتی می دهیم و سپس چند تا از برندهای موجود کارواش های خانگی را معرفی می کنیم و در قسمت بعد به بررسی چند مدل تولیدی از هر برند می رویم. امیدوارم این مطلب برای شما مفید واقع بشود در پایان هر نظری در رابطه با کارواش خانگی یا هر وسیله کارواش دارید در قسمت توضیحات بپرسید تا به شما پاسخ بدهم. 

بررسی چند مدل کارواش خانگی در وبلاگ کارواش نو

کارواش خانگی چیست؟

ویژگی هایی که کارواش خانگی باید داشته باشد می توان به موارد ذیل اشاره کرد: اینکه کارواش را بتوان راحت جابجا کرد یا وزن آن خیلی نباشد. بعضی از کارواش ها هم برای جابجای چرخ برای این کار دارند که می تواند کار شما را راحت تر کند پس به این نکته توجه داشته باشید. 

حجم خود کارواش خیلی نباشد و بتوان آن را در انبار خانه نگهداری کرد.

پشتیبانی فنی آن در ایران عملکرد خوبی داشته باشد و در صورتی که دستگاه خراب بشود بتواند آن را تعمیر یا قطعه جایگزین برای آن تهیه کند. که در این مورد می توانیم به صورت پیشنهاد به شما بگویم که حتما از یک تعمیر کار لوازم خانگی یا فروشنده یا نمایندگی های برند مورد نظرتون سوال کنید و شرایط تعمیر و تهیه قطعه خراب شده کارواش را از آنها بپرسید.

 در شست شوی بدنه خودرو شست و شو با فشار آب به تنهایی کیفیت لازم به انجام نمی رسد و حتما باید قبل از پاشش آب مواد شست و شو را بر روی بدنه پاشش انجام دهید و بعد با فشار آب می توانید چرک و کثیفی ها را بشوئید. حال اگر کارواشی مواد پاش داشته باشد شما را در بهتر شستن ماشین کمک می کند. یک نمونه مواد پاش (مواد شوینده) را در شکل زیر مشاهده می کنید.

برندهای موجود کارواش خانگی 

می توان به برندهای زیادی اشاره کرد. اما سعی می کنیم برندهایی که در داخل ایران می توان کارواش خانگی آن ها را تهیه کرد نام ببریم.

رونیکس Ronix، این برند در لوازم و تجهیزات الکتریکی و ابزار جز معروفترین در بازار ابزار ایران می باشد و مدل هایی از کارواش خانگی را روانه بازار ایران کرده است. رنج قیمتی آن را می توان از 2 و نیم میلیون تومان تا 9 میلیون تومان اشاره کرد.