سرگرمی جز مهمی از زندگی هست. سرگرمی می تواند مغز انسان را از خستگی در کار و روزمرگی جدا سازد. حال با توجه به اینکه فعالیت وبلاگ ما در زمینه کارواش می باشد به این نتیجه رسیدیم که خوب است بازی هایی که مربوط به کارواش می باشد را بررسی کنیم و در این جا یک لیست از این بازی ها ارائه دهیم.

معرفی بازی های مربوط به کارواش

سعی شده است بهترین بازی ها از نظر امتیاز و محبوبیت را قرار دهیم. اکثر بازی های خودرویی نیز می تواند در این گروه قرار داد اما  سعی شده فقط آنهایی که مربوط به کارواش هستند را قرار دهیم.

  • گاراژ سرویس ماشین کارواش کودکان یا  Kids Car Wash Service Auto Workshop Garage

 

 به عنوان استاد تعمیر ماشین کار کنید و هواپیمای کثیف را در بازی تعمیر شستشوی هواپیما گاراژ اتومبیل بشویید که در آن شما باید چندین وظیفه مانند کارواش ، تعمیر ماشین ، شستن هواپیمای هوا ، طراحی ماشین را انجام دهید. این بازی تمیز کردن تعمیر گاراژ اتومبیل شستشوی هواپیما برای کودکان دارای هدف اصلی این است که به شما یاد دهد چگونه دقیقاً یک هواپیمای کثیف خنده دار بعد از برخی از شیفت ها به نظر می رسد و چرا باید آن را جاروبرقی کنید و همچنین هنگامی که شما نیاز به تعمیر ماشین کثیف یا آسیب دیده دارید در کارواش احساس می شود در بهترین ایستگاه خدمات هواپیمای هوایی کارگاه اتومبیل سازی یک استاد متخصص شستشوی هواپیما در زمینه تعمیر کارواش باشید. برای انجام مراحل پاکسازی و ترمیم هواپیما و همچنین در بازی های شستشوی ماشین یک وظیفه چند گانه به شما محول شده است. کودکان از این نوع بازی های شستشوی ماشین در هواپیما لذت می برند. ماشین های لجن دار و سایر وسایل نقلیه کثیف به کارگاه شما می آیند که در ابتدا باید آنها را تعمیر کنید و سپس آنها را برای شستن در ایستگاه خدمات کارگاه هواپیمای اتومبیل خود ببرید. 

دانلود بازی Kids Car Wash Service Auto Workshop Garage از سایت گوگل پلی

  • بازی کارواش CAR WASH GAME (بدون محدودیت سنی)

 امتیازی که این بازی دریافت کرده 4 از 5 و 9547 نفر در نظر سنجی این بازی شرکت کرده اند. یک چیزی که در نگاه اول به نظر می رسه این بازی برای سن های خیلی پائین مناسب هست.

توضیحاتی که شرکت تولید کننده بازی در گوگل پلی توضیح داده است را برای شما در این جا قرار می دهیم: این بازی از سری بازی های آموزشی برای کودکان می باشد.

ماشین ها ، مکانیزم ها ، ماشین های مختلف بخشی از زندگی روزمره ما شده است. به هر حال آنها بیشتر کارها را انجام می دهند و زندگی ما را راحت تر می کنند. اما هر از گاهی می توانند کثیف و خراب شوند. این بازی در مورد نحوه تعمیر اتومبیل نیست ، بلکه در مورد شستن آنها و جذابیت بیشتر آنها است. بنابراین ، امروز کارواش ما بسیار محبوب است. تعداد زیادی ماشین از مدلهای مختلف به اینجا آمده و در صف منتظر هستند. کودک شما فقط باید یکی از موارد مورد علاقه خود را انتخاب کند ، آن را با استفاده از مواد شوینده ، اسفنج و آب بشویید ، پاک کنید و خشک کنید. پس از همه کارواش ما مجهز است و به کودک شما کمک می کند تا از عهده کار برآید. در اینجا همه چیز برای شستن ماشین ، تمیز کردن ، صیقل دادن آن ، رنگ آمیزی و تنظیم وجود دارد. پس از شستشوی کامل با استفاده از تصورات ، یک علاقه مند به ماشین می تواند اتومبیل را به هر رنگی رنگ کند ، چرخ ها را عوض کند و یک برچسب رنگارنگ روشن برای تمیز کردن آن از بقیه استفاده کند. این به خودرو جذابیت و جلوه بیشتری می بخشد. بازی شستشوی ماشین به کودک شما کمک می کند تا مهارت های حرکتی ظریف دست ، توجه و پشتکار را برای یادگیری رنگ ها کسب کند. این به کودک شما ایده می دهد که چگونه ماشین را بشویید و رنگ کنید. کودک شما می تواند برای ایجاد چیزی به تنهایی از یک روز فراموش نشدنی بگذرد.

دانلود بازی کارواش CAR WASH از سایت گوگل پلی

 

 

لطفا توجه فرمائید: نویسنده هیچ کدام از بازی های ذکر شده را بازی نکرده و تنها توضیحات درج شده در گوگل پلی آورده شده و از کم و کاستی و نقص های آن ها اطلاعی ندارد. با تشکر که مطالب وبلاگ کارواش نو را دنبال می کنید.