در این قسمت بعضی از توئیت های جالب در مورد کارواش را با شما به اشتراک می گذارم. اگر شما هم توئیتی مورد پسندتون بود کافی است در کامنت ها لینک آن را بگذارید. توئیت ها را موضوع خاصی نیستند و فقط پیرامون کارواش هستم.

توئیت زیر را یک فرد نوشته در مورد هوای گرم و کارواش:

"رفتم کارواش و انقدر هوا گرم بود می‌خواستم بهش بگم دو دقیقه این نازل آب رو بگیر رو سر و کله‌ی من. همون موقع خبر رسید ایستگاه ۷ توچال دمای هوا منفی ۱۳ درجه‌ست."

توئیت فان کارواش car wash fun 

یک توئیت فان در مورد رفتن که زیاد دیدم و نتونستم نفر اصلی پیدا کنم ولی اصل توئیت در پایین نوشتم:

یک نفر پیاده میره کارواش، بعد از اینکه داخل کارواش میره ازش میپرسن ماشین دارین شما، طرف میگه آره نزدیک بود پیاده اومدم. 

توئیت بعدی که در زیر آمده توئیت در مورد کارواش نبود ولی چون جالب بود برای شما گذاشتم. یک نفر که سوار ماشین اسنپ میشه متوجه میشه که راننده اسنپ حقوق ماهانه اش (احتمالا دو شغله بودن) را واریز نکردن و اتفاقا تولد دختر بچه راننده هم نزدیکه و یواشکی پول نقد داخل جیبش را در ماشین قائم می کند. شاید در نگاه اول این توئیت فیک به نظر برسه اما بالاخره یک حس خوبی انتقال میده گفتم اون حس با شما هم به اشتراک بذارم. مربوط به کارواش نیست ولی چون احساس خوبی داشت در اینجا برای شما آوردم.

 

توئیت در مورد کارواش 

یک موضوع که خیلی در توئیت های زیادی به چشم می خوره اینکه بردن ماشین خودشون به کارواش را مصادف با باران می بینن. که خیلی این توئیت تکراری شده و اصلا هم جالب نیست. بالاخره بعد کارواش ماشین کثیف میشه دیگه و ناچارا اگه پارکینگ شما سربسته باشه شاید کثیف شدن ماشین دیرتر اتفاق بیفته. ولی یک پیشنهاد دیگه هم اینکه خودتون هر ازگاهی ماشین را با آب و شامپو تمیز کنید. بالاخره یک زحتمی داره ولی از اینکه کثیفی ماشین بیش از حد شود و بدنه آن را درگیر کند بهتر است.

برای خرید کارواش خانگی هم مطلبی در وبلاگ کارواش نو کار کرده ایم که لینک آن را در زیر می گذارم: بررسی و خرید چند مدل کارواش خانگی که پیشنهاد می کنم حتما بخوانید.

در پایان اگه توئیت زیبای دیگه ای که مربوط به کارواش باشه کافی لینک یا عکس توئیت برای کارواش نو بفرستید.