با توجه به رقابت در بین مشاغل از جمله کارواش شما نیز باید برای ترقیب مشتری ها  از کارواش حتما تحقیق و مطالعه کنید. ما در وبلاگ کارواش نو سعی می کنیم مهم ترین نکات را ذکر کنیم اما در این مطلب از وبلاگ به خوشبو کننده ها می پردازیم.

 

استفاده از خوشبو کننده ها در کارواش مزیتی برای ترقیب مشتری

چرا خوشبو کننده خودرو برای کارواش مهم است؟

برای ثبت تصویر خوشایند از کارواش خود در ذهن مشتری علاوه بر اهمیت دادن به نحوه کیفیت شستشو ماشین و عدم ایجاد مسائل ناخوشایند مانند لطمه زدن به بدنه ماشین، از بین رفتن پولیش بدنه و ... به مسائل جانبی در کارواش اهمیت بدهید.

نتیجه ذهنیت مثبت مشتری از کارواش شما می تواند در بلند مدت بسیار مفید باشد. به عنوان مثال مشتری های قدیم تبلیغ دهان به دهان کارواش شما را انجام می دهند و در نتیجه مشتری جدید را به کارواش شما هدایت می کند.

معمولا هدایای تبلیغاتی اولین راهکاری هست که به ذهن می رسه که این موارد هم خوب هست اما می توان هزینه را کاهش داد.

استفاده از خوشبو کننده خودرو یکی از این روش ها هست. وقتی ماشین را واکس داشبورد داخل شویی می کنید

برندهای خوشبو کننده خودرو 

با توجه به بازار گسترده در این وسیله برندهای زیادی وجود دارد و بستگی به قیمت و کیفیت می توان از برندها نام برد. که کیفیت در خوشبو کننده ها را می توان به زمان ماندگاری، رایحه های استفاده شده و نوع خوشبو کننده اشاره کرد.

شاید به طور دقیق گفت که اکثر برندها خارجی هستند و حداقل اگر تولید کننده ایرانی باشد باید بتواند در این بازار رقابت کند.

آرئون areon

این برند در بین دوستداران ماشین و تزئینات خودرو و کارواش معروف می باشد. محصول خوشبو کننده کنسروی، فانوسی این برند جز پر مصرف ترین ها می باشد که دارای رایحه های خوشبوی زیادی می باشد. رایحه های مانند توت فرنگی، ملون، قهوه، رزبری، کاکائو، رایحه ضد سیگار تنباکو،

تمیز temiz 

این خوشبو کننده شاید به قدمت آرئون نرسد، اما در تنوع محصولات خوشبو کننده این محصول می تواند رقیب جدی باشد.

اسپری خوشبو کننده مفرا mafra

برند مفرا تولید کننده مواد شوینده و واکس و تجهیزات مراقبت و نگهداری خودرو مشغول می باشد. که در زمینه خوشبو کننده نیز محصولات خود را به بازار خودرو روانه کرده است.

خوشبو کننده پاور power

 

خوشبو کننده لمسر

این برند نیز جز برند های تا حدودی گمنام می باشد و تولید این برند در زمینه بهداشتی و خوشبو کننده می باشد.