هر شغلی ویژگی ها و پیچیدگی های خاص خود را دارد. سطح درآمد آن شغل می تواند نکته مهمی برای گرایش افراد به آن شغل باشد. در این مطلب در مورد سطح درآمد در شغل کارواش خواهیم پرداخت. ابتدا نکات عمومی از شغل و راه اندازی کارواش و در نهایت به موضوع اصلی آن یعنی درآمد شغل خواهیم پرداخت.

 

آیا شغل کارواش درآمد خوبی دارد؟

 

نیاز های شغل کارواش چیست؟

علاوه بر نیاز به مکان و لوازم و تجهیزات مورد نیاز برای راه اندازی به دانش کم و تجربه کمی نیاز دارد که شما می توانید بسته به استعداد و تلاش خود در مدت خیلی کمی آن را فرا گیرید و برای خودتان یک کارواش راه اندازی کنید. 

مدرک تحصیلی در شغل کارواش اصلا نیاز نیست و این شاید یک مزیت محصوب شود و بتوان با سن کم هم ولی تجربه کافی بتوان یک کارواش راه اندازی کرد. 

سطح درآمد کارواش چگونه هست؟

ابتدا باید سطح و جایگاه شغلی در یک کارواش را مطرح کنیم. در یک کارواش می توان یک کارگر، حسابدار، بازاریاب و مدیر کارواش و ... وجود داشته باشد. اگر کارواش چارچوب قانونی داشته باشد طبعا شما می توانید بیمه تامین اجتماعی و حقوق قانون کار را داشته باشید و خوب طبعا قانون کار شفاف هست و مقدار آن بسته به سال و تورم موجود متفاوت خواهد  بود که ما از ذکر مقدار آن در این مطلب خودداری می کنیم. چون در همین روز های اخیر وزارت کار برای حقوق سال 1400 کار گروهی برای افزایش آن تشکیل داده هست که خبر های رسمی آن به زودی انتشار خواهد یافت.

معمولا کارواش های که افراد سطح درآمدی مرفه رفت آمد دارند معمولا با توافق مشتری و صاحب کاروش انعامی به کارگرهای کارواش پرداخت می شود که این امر دلخواه مشتری هست و شاید اصلا در این مورد پرداختی نباشه ولی به مکان کارواش شما بستگی دارد.

خب اگر کارواش برای خود شما باشد و خودتان نقش اصلی در کارواش داشته باشید.

اگر از مطالب وبلاگ کارواش نو خوشتون اومد لطفا ما را به دیگران معرفی کنید.